wtorek, 3 stycznia 2012

Ale ulga!

Dzisiejszy dzień niesamowity ;)
Nie mam już zagrożenia z geografii, bałam się, że będzie. Pomyślicie sobie - pewnie ma dwóje, a tu prosze - niespodzianka! Pani dała mi 3! :O cudownie, teraz ją kocham, a jeszcze wczoraj jej nienawidziłam ;)
Teraz tematyka będzie tak jak WOS, więc na sto pro dam sobie rade, bo dzisiaj pan sprawdził mi zadanie domowe, uśmiał się przy nim, i wstawił mi z czwórki na piątkę :)
Z niemieckiego mamy taką lajt babke, że ledwo co potrafię powiedzieć jak się nazywam, a ona wstawiła mi 4. Z informatyki jestem lekko zakłopotana, bo mam tylko dwie oceny, a powinny być trzy, a pani wystawiła mi już 5. Mam nadzieje, że potem nie okaże się, że będe NKL...;o Jak myślicie zrobić zadanie, które mi kazała, czy myśleć, że uda mi się to przekombinować? ;o Z wf przez te durne punkty mam 3! A to wszystko przez to, że miałam bardzo często " BS " czyli brak stroju, i pani odjęła mi aż 100 punktów... Boże... Ale to spieprzyłam. Trudno! W następnym półroczu będę miała zawsze strój:)
// dzisiaj na lodowisko o 17.20 z Zuzą, potem dochodzi N,D,A,A,K,D,P,M :) Będzie fajnie, mam nadzieje, że się nie połamię ;))
 *Kolejna zmiana nazwy bloga, ale musiałam z pewnych względów..

/Sory za usunięcie mojego zdjęcia, jednak nie jestem przekonana co do wstawiania ich na bloga. Może niedługo się przekonam, na pewno nie teraz :)

7 komentarzy:

  1. Koleżanki ze szkoły siostra, a co? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie. dodałam do obserwowanych
    super blog.!
    buźka < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze moje zdj nie nadająsię na publikację w sieci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że najlepiej będzie jak jednak zrobisz to zadanie ;) mam kuzynkę w Twoim wieku i też ją muszę zaciągać wołami do nauki, dzizas! ale mnie to wkurza ;D

    pierwsze zdjęcie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła szkoła i szkoła :/ mam dość . Chociaż generalnie to jestem zadowolona z ocen ;) Muszę jedną poprawić i będzie dobrze :D Miłej zabawy !

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aj. lodowisko rozumiem niekryte, ja na szczęście w swoim mieście mam to kryte, ale sama nigdzie nie wyszłam dziś, zimno okropnie!

    jestem na etapie siedzenia w turbanie na glowie i zastanawiania sie, co ja dzis moge zrobic ;D

    OdpowiedzUsuń

podziel się ze mną swoją opinią, ja podzielę się moją również :) odwdzięcze się obserwowaniem ;)