sobota, 10 grudnia 2011

rozjasnienie koncówek wlosów a ich długosćc?

Chciałabym rozjaśnić sobie końcówki włosów, ale mam je parenaście centymetrów za ramiona długość podobna tak jak tutaj: http://www4.pictures.stylebistro.com/gi/Trevor+Project+Annual+Trevor+LIVE+Arrivals+yMHiUwlVui1l.jpg .. Nie wiem, czy nie poczekać, i je zapuścić, ale z drugiej strony podoba mi się jak mam fryzurę teraz, bo łatwiej mi je jakoś ułożyć, niż jak kiedyś kiedy miałam strasznie długie włosy :) Kolor mam ciemny, niby cappuccino..
No nie wiem, co o tym sądzicie? ;)
/ + mam przypał u rodziców, bo zauważyli dzisiaj, że piłam z moją siostrą i dwójką jej znajomych, u moich rodziców jeszcze są znajomi, więc nie gadali ze mną, ale powiedzieli, że ' no to sobie pogadamy... ', będzie ostro.. Ciekawe co mi zakażą? Stawiam na to, że nie będe mogła spać w następnym tygodniu u Prosiaczka ;/
wrrrr! Przecież oni też w moim wieku nie byli święci... boję się, niech ich znajomi nie wyjeżdżają..!
aa Ci siedzą i się tylko ze mnie śmieją. Może dodam jakieś zdjęcia jutro z dzisiejszego dnia? :) zobaczymy /
+ Moją zaletą jest to, że szybko potrafię zapomnieć o chłopaku, z którym - można powiedzieć - kręciłam.
No to ostatni łyk za facetów z którymi coś mnie łączyło!


* muszę kupić buty na zimę na płaskiej podeszwie, męczy mnie już chodzenie na obcasach..
   myślę o oryginalnych emu, chociaż cała szkoła ma podobne więc nie wiem...


mmm :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

podziel się ze mną swoją opinią, ja podzielę się moją również :) odwdzięcze się obserwowaniem ;)